Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

OZQUR

Wij zijn al ruim 15 jaar actief in de verzekerings- en hypotheekbranche. We hebben een groot netwerk opgebouwd en zijn een vertrouwd partner geworden voor onze klanten en partners. Met onze expertise staan wij de klant op professionele wijze bij in een financiële beslissingen op het gebied van schadeverzekeringen, inkomens- en vermogensverzekeringen, kredieten en hypotheken. Zowel voor onze particuliere als zakelijke klanten. Binnen ons segment heeft onze daadkracht ons een degelijke en respectabele reputatie gebracht.

We zijn een jong en klein team met ieder zijn eigen expertise en aandachtsgebied. Onze cultuur kenmerkt zich als informeel, open, onderling betrokken en direct. We stellen alles in het werk om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te voorzien van het juiste advies en de beste hypotheek.

Omdat we hard groeien zijn er volop kansen om jezelf te ontwikkelen op vakinhoudelijk vlak maar ook carrière technisch. Jouw kennis blijft up-to-date dankzij vakinhoudelijke cursussen, permanente educatie en overige opleidingen. Uiteraard afgestemd op jouw persoonlijke ambities.

Heb jij ambities, wil je een belangrijke rol spelen in de belangrijkste financiële beslissing van onze klanten?
Dan zijn wij dé werkgever waar je wilt werken. Je bent welkom !

Assistent Hypotheken

 

Functieomschrijving

Als assistent hypotheken ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en doorzetten van hypotheekaanvragen. Je bent in staat dit proces kwalitatief goed, tijdig en efficiënt uit te voeren. Daarnaast initieer je acties om onze dienstverlening continu te verbeteren. Je denkt mee met adviseurs en bent in staat maatwerk aanvragen te behandelen en verwerken.

Daarnaast verwerk je de hypotheekaanvragen die door de adviseurs worden ingediend. Jouw analytische vaardigheden stellen je in staat om de hypotheekdossiers en documenten op inhoud te beoordelen. Eventuele knelpunten, afwijkingen en uitval signaleer en analyseer je zelfstandig en draagt verbetervoorstellen aan bij je collega’s.

Je hebt veelvuldig contact met onder andere financiële dienstverleners, banken en notariskantoren . Als volwaardig sparringpartner voor de adviseur en financiële dienstverleners, denk je mee over oplossingen en alternatieven. Uiteraard draag je zorg voor een efficiënte verwerking en aanvragen van de hypotheekdossiers.

Functie-eisen

  • Je hebt een HBO+ werk- en denkniveau
  • Je bent in het bezit zijn van Hypothecair Krediet
  • Werkervaring is een pré, bij voorkeur opgedaan bij een onafhankelijk advieskantoor
  • Je bent accuraat, commercieel ingesteld en hebt een goed inlevingsvermogen
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als in geschrift
  • Goede beheersing van de Engelse en Turkse taal is een pré

Wij bieden

  • Een uitdagende fulltime (40 uur) functie (parttime is bespreekbaar)
  • Samenwerking in een klein team in een informele en prettige sfeer
  • Hybride werken
  • Een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Pensioenregeling
  • Personeelskorting
  • Ruimte voor ontwikkeling  
  • Korting op verzekeringspakket
  • Een dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband

Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact met ons op. Telefoonnummer 040-235 11 16 of stuur een mail naar m.kamer@ozqur.nl.

Ps: Open sollicitaties zijn ook welkom