Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 040-2351116
  • info@ozqur.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Eerste uitstelmogelijkheden hypotheeklasten

Obvion Hypotheken

Coronavirus: tijdelijk uitstel van betalen maandlasten

Als inkomsten wegvallen als gevolg de crisis rondom het coronavirus, kunnen wij ons voorstellen dat je tijdelijk extra financiële ruimte nodig hebt. Daarvoor is het mogelijk om onder voorwaarden drie maanden uitstel aan te vragen voor het betalen van de maandlasten voor jouw hypotheek.

Neem contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer om de mogelijkheden te bespreken. Dat kan via telefoon 088 1470 227. Het kan zijn dat er veel mensen tegelijk bellen. Je kunt ook het formulier invullen op onze contactpagina onder 'hulp bij betalingsproblemen'. Dan bellen wij je terug.

Rabobank

Ik verwacht dat ik mijn hypotheek niet meer kan betalen als gevolg van het coronavirus. Hoe kan Rabobank helpen? 

We kunnen je helpen door tijdelijk de hypotheekbetalingen stop te zetten. Dit noemen we een betaalpauze. We geven een betaalpauze voor een periode van 3 maanden. Hierdoor ontstaat een betaalachterstand. We spreken later met je af hoe je deze betaalachterstand aan ons terugbetaalt. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Maak een terugbel afspraak

ABN AMRO

Het coronavirus COVID-19 zorgt voor veel onzekerheid. Ook op financieel gebied. Door het aanbieden van een betaalpauze voor uw hypotheek of lening, hopen we uw lasten tijdelijk te verlichten. Lees hieronder meer informatie over de betaalpauze van uw hypotheek of lening.

Voorwaarde voor een betaalpauze

U kunt een betaalpauze aanvragen als uw betalingsproblemen zijn veroorzaakt door het coronavirus en de genomen maatregelen.

Houd er altijd rekening mee dat u de bedragen na de betaalpauze alsnog moet voldoen.

Oplossing van ABN AMRO

Om uw lasten tijdelijk te verlichten, kunt u een betaalpauze aanvragen. Hieraan zijn voorwaarden verbonden. Als u daarvoor in aanmerking komt, krijgt u een betaalpauze van 3 maanden. In deze periode betaalt u geen rente en aflossing. Over deze periode bent u ook geen vertragingsrente verschuldigd.

Betaalpauze aanvragen

ING Bank

Betalingsregelingen voor jouw hypotheek

Als je de hypotheeklasten tijdelijk niet meer kunt dragen

Is jouw inkomen fors gedaald? Of verwacht je dat dit gaat gebeuren? Zijn jouw rentelasten flink gestegen? Om erger te voorkomen hebben we verschillende betalingsregelingen voor jouw ING-hypotheek.

Wanneer komt je in aanmerking?

Of je in aanmerking komt voor een van onze betalingsregelingen kun je met een ING-adviseur bespreken. Jouw situatie nemen we dan in detail met je door. Je hoort voor welk bedrag jouw maandelijkse rentelasten tijdelijk verlaagd kunnen worden. En welke voorwaarden hieraan verbonden zijn.

Munt Hypotheken

Munt bekijkt de situatie per individueel geval. Zo moet bijvoorbeeld bepaald worden of de aftrekbaarheid van de hypotheekrente of eventuele toeslagen niet in gevaar komen. In principe geldt de regeling voor drie maanden. “We willen een zo laagdrempelig mogelijke betalingsregeling treffen met klanten”, zegt directeur Ellen Hensbergen. “Klanten hoeven bijvoorbeeld niet aan te tonen dat de problemen komen door coronavirus. Het uitgangspunt is dat mensen hun huis kunnen behouden.”

Neem contact op met ons team Bijzonder Beheer.

NIBC Direct

Als u klant voldoet aan de voorwaarden dan kan er een betaalpauze aangevraagd worden voor een periode van drie maanden. De aanvraag, de details en de voorwaarden kunt u klant bespreken met de betreffende afdeling Wooncollect via info@wooncollect.nl of 070-342 95 59.

SNS Bank

Hulp bij betalingsproblemen?

Je baan of partner verliezen kan voor veel financiële stress zorgen. Ook het coronavirus zorgt bij veel mensen voor onzekerheid. Want wat als je straks je hypotheek niet meer kunt betalen? We zijn er voor je. Ook als het tegenzit.

Verwacht je geldproblemen? Bel ons

Zit het even tegen? En ben je bang dat je misschien straks je hypotheek niet meer kunt betalen? Dan zijn we er voor je. Bel of mail ons Hulpteam Hypotheken: 030 - 219 7010 of hulpteamhypotheken@sns.nl. Onze hulp is vrijblijvend en gratis.

Argenta

Misschien komt u onverwacht in een situatie terecht waarin u uw rekeningen of hypotheek niet meer kunt betalen. Bijvoorbeeld wanneer u uw baan verliest of gaat scheiden. Wij begrijpen dat dit voor u heel vervelend is en we gaan graag samen op zoek naar een oplossing.

Argenta staat voor u klaar, ook als het even tegenzit. Neem daarom altijd tijdig contact met ons op wanneer u denkt dat u in de problemen komt met uw betalingen.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17.30 uur op 088 - 205 15 10. Of stuur een e-mail naar: financialcare@argentahypotheken.nl.

NN

Hulp bij betalingsproblemen

Kunt u uw hypotheek niet betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We begrijpen dat dit lastig is. Maar u hoeft uw betalingsprobleem niet alleen op te lossen. Hoe eerder u om hulp vraagt, hoe beter wij u kunnen helpen.

De Betaalpauze op maat voor uw hypotheek

De maatregelen die de regering heeft genomen om de verspreiding van het coronavirus onder controle te krijgen, hebben gevolgen voor onze economie. Heeft of verwacht u problemen met het betalen van uw hypotheek? Nationale-Nederlanden biedt de Betaalpauze. U kunt het betalen van de maandlasten van uw hypotheek dan tijdelijk uitstellen. Dat kan voor een periode van drie maanden zijn, maar ook korter of langer. Wilt u hier meer over weten? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 010 513 00 95. Samen met u kijken we naar de mogelijkheden en stellen we een oplossing op maat op. Zodat u zonder financiële zorgen kunt blijven wonen.

De Betaalpauze op maat geldt natuurlijk ook als u een hypotheek van Delta Lloyd heeft. Wilt u meer weten? Neem dan contact op via telefoonnummer 010 513 10 24.