Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Corona virus

 (English below)

Beste klanten,

Door het Corona virus zijn wij in een ongewone situatie beland.
Als OZQUR hebben wij besloten om het Business Continuity Plan (BCP) in werking te stellen. Dit betekent dat sommige medewerkers vanuit huis gaan werken om zo de continuïteit van de dienstverlening te garanderen. Als organisatie zijn we in staat om onze dienstverlening op afstand uit te voeren. Dankzij onze Cloud-infrastructuur is dit ook zo geregeld en kunnen wij u helpen zoals u van ons gewend bent.

We merken dat andere bedrijven in onze branche ook dergelijke maatregelen nemen. Hoe lang dit duurt weten we nu nog niet. Dagelijks kijken we naar de situatie. Onze dienstverlening aan u verandert niet. We blijven graag voor u aan het werk!

Excuses voor het ongemak, wij hopen op uw begrip en medewerking voor de situatie.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw vragen zoveel mogelijk per mail te verzenden;

Voor vragen over hypotheken en levensverzekeringen; hypotheken@ozqur.nl
Voor vragen over bestaande en nieuwe schademeldingen; schade@ozqur.nl
Voor vragen over bestaande of nieuwe schadeverzekeringen; verzekeringen@ozqur.nl

Whatsapp hypotheken 06-44994099

Whatsapp verzekeringen 06-50401620

Met vriendelijke groet,
Team OZQUR

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear customers,

The Corona virus has put us in an unusual situation.
As OZQUR we have decided to start the Business Continuity Plan (BCP). This means that some employees will work from home in order to guarantee continuity of service. As an organization, we are able to provide our services remotely. Thanks to our Cloud infrastructure, this is also arranged in this way and we can help you as you are used to from us.

We notice that other companies in our industry also take such measures. We do not yet know how long this will take. We look at the situation every day. Our services to you will not change. We are happy to continue working for you!

We apologize for the inconvenience, we hope for your understanding and cooperation for the situation.

We kindly request you to send your questions by mail as much as possible;

For questions about mortgages and life insurance; hypotheken@ozqur.nl
For questions about existing and new damage reports; schade@ozqur.nl
For questions about existing or new house and car insurance; verzekeringen@ozqur.nl

Whatsapp mortgage 06-44994099

Whatsapp insurance 06-50401620 

Kind regards,
Team OZQUR