Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

OZQUR is ruim 15 jaar actief in de verzekerings- en hypotheekbranche.
In die tijd hebben wij een groot netwerk opgebouwd en zijn een vertrouwd partner geworden voor zowel onze klanten alsook onze partners. Met elk onze eigen expertise kunnen wij de klant op professionele wijze bijstaan bij tal van financiële beslissingen op het gebied van schadeverzekeringen, inkomens- en vermogensverzekeringen en hypotheken. Zowel particulier als zakelijk. We zijn een jong klein team met ieder zijn eigen expertise. Onze cultuur kenmerkt zich als open, betrokken en direct. We stellen alles in het werk om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te voorzien van het juiste advies, de beste hypotheek of verzekering. Onze daadkracht is ook hetgeen dat OZQUR zover heeft gebracht binnen ons segment. Heb jij ambities? Ook dan zijn wij dé werkgever waar je wilt zijn. Omdat we hard groeien zijn er volop kansen om jezelf door te ontwikkelen. Jouw kennis op het gebied van hypotheken, verzekeringen en overige dienstverlening die wij verstrekken blijft up-to-date dankzij cursussen, permanente educatie en opleidingen dit alles afgestemd op jouw persoonlijke ambities.

Wil je een uitdagende baan met volop ontwikkelingsmogelijkheden? Lees dan door en ontdek wat we jou te bieden hebben. 

Administratief medewerker m/v ( 40 uur)

 

Functieomschrijving

Als Administratief medewerker ondersteun je samen met je collega’s de adviseurs bij diverse administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van inkomende mails en telefoontjes van banken, verzekeringsmaatschappijen en financiële dienstverleners. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat een dossier efficiënt en accuraat wordt verwerkt, waarbij de adviseurs en belanghebbenden steeds op de hoogte zijn van de status van hun dossiers. Jij hebt regelmatig en nauw contact met de adviseurs en klanten Hierdoor waarborg je een optimale samenwerking met je collega’s en met onze financiële dienstverleners.  Kortom je bent de spil in de samenwerking tussen alle partijen. Door jouw georganiseerde manier van werken zorg je voor duidelijke lijnen en een soepele verwerking van de processen. Er wordt vaak een beroep gedaan op je organisatievermogen en creativiteit. We groeien hard dus werken onder enige druk is voor jou eerde een uitdaging dan een probleem.

 

Functie-eisen

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring van minstens 1 jaar als administratief medewerker
  • Je bent een ondernemend type dat uitstekend zelfstandig kan werken
  • Je bent creatief en organisatorisch sterk
  • Kennis van Word / Excel / Outlook
  • Enige kennis van de verzekerings-, hypothekenbranche is een pré (niet vereist)
  • Engels en Turks is een pré

 

Wij bieden

  • Een uitdagende fulltime (40 uur) functie (parttime is bespreekbaar)
  • Samenwerking in een klein team in een informele en prettige sfeer
  • Thuiswerk mogelijkheden (ook na corona)
  • Een marktconform salaris en prima overige secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Contactgegevens

Ben je enthousiast over deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief met CV naar

OZQUR
T.a.v. O. Ozkur
Mahatma Gandhilaan 8, 5653 ML Eindhoven
Je kunt je motivatie + CV ook mailen naar hypotheken@ozqur.nl