Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

OZQUR

Wij zijn al ruim 15 jaar actief in de verzekerings- en hypotheekbranche. We hebben een groot netwerk opgebouwd en zijn een vertrouwd partner geworden voor onze klanten en partners. Met onze expertise staan wij de klant op professionele wijze bij in een financiële beslissingen op het gebied van schadeverzekeringen, inkomens- en vermogensverzekeringen, kredieten en hypotheken. Zowel voor onze particuliere als zakelijke klanten. Binnen ons segment heeft onze daadkracht ons een degelijke en respectabele reputatie gebracht.

We zijn een jong en klein team met ieder zijn eigen expertise en aandachtsgebied. Onze cultuur kenmerkt zich als informeel, open, onderling betrokken en direct. We stellen alles in het werk om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te voorzien van het juiste advies en de beste hypotheek.

Omdat we hard groeien zijn er volop kansen om jezelf te ontwikkelen op vakinhoudelijk vlak maar ook carrière technisch. Jouw kennis blijft up-to-date dankzij vakinhoudelijke cursussen, permanente educatie en overige opleidingen. Uiteraard afgestemd op jouw persoonlijke ambities.

Heb jij ambities, wil je een belangrijke rol spelen in de belangrijkste financiële beslissing van onze klanten?
Dan zijn wij dé werkgever waar je wilt werken. Je bent welkom !

Administratief medewerker

 

Functieomschrijving
Als Administratief medewerker ondersteun je samen met je collega’s de hypotheekadviseurs met diverse administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van inkomende mails en telefoontjes van klanten, banken, verzekeringsmaatschappijen en financiële dienstverleners.

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat een dossier efficiënt en accuraat wordt verwerkt, waarbij de adviseurs en belanghebbenden steeds op de hoogte zijn van de status van hun dossiers. Jij hebt regelmatig en nauw contact met de adviseurs en klanten. Hierdoor waarborg je een optimale samenwerking met je collega’s en met onze financiële dienstverleners.  

Kortom je bent de spil in de samenwerking tussen alle partijen. Door jouw georganiseerde manier van werken zorg je voor duidelijke lijnen en een soepele verwerking van de processen. Er wordt vaak een beroep gedaan op je organisatievermogen en creativiteit. We groeien hard dus werken onder enige druk is voor jou een uitdaging.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • minstens 2 jaar ervaring als administratief medewerker
  • Je bent ondernemend en kunt uitstekend zelfstandig kan werken
  • Je bent organisatorisch sterk en creatief
  • Kennis van Microsoft office
  • Enige kennis van de verzekerings-, hypothekenbranche is een pré (niet vereist)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als in geschrift
  • Goede beheersing van de Engelse en Turkse taal is een pré

Wij bieden

  • Een uitdagende fulltime (40 uur) functie (parttime is bespreekbaar)
  • Samenwerking in een klein team in een informele en prettige sfeer
  • Hybride werken
  • Een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Pensioenregeling
  • Personeelskorting
  • Ruimte voor ontwikkeling  
  • Korting op verzekeringspakket
  • Een dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband

Heb je vragen over deze functie of wil je direct solliciteren? Neem dan contact met ons op. Telefoonnummer 040-235 11 16 of mail naar m.kamer@ozqur.nl

Ps: Open sollicitaties zijn ook welkom